Wednesday 8 August 2012

12oz EBM 1 Sesi , Penangan Set 3M

Dalam penyusuan apa yang amat dibimbangi oleh kebanyakan ibu-ibu menyusu ialah bagaimana untuk meningkatkan pengeluaran susu pada tahap yang maksimum atau sekurangnya maintain penyusuan sehingga umur bayi 2 tahun.

Mujurlah sistem laktasi kita sangat fleksibel dan boleh meningkat  dalam banyak keadaan waima  bekalan tidak selalu penuh.Tidak ada resipi  untuk menghasilkan lebih banyak susu melainkan ibu-ibu konsisten,minum air banyak, makanan dan diet yang sihat dan seimbang atau pun mengambil makanan tambahan seperti vitamin. Selain itu lakukan pam atau perah susu sekerap yg mungkin. Lagi kerap pam, maka lagi banyaklah susu dihasilkan.
Sebab-sebab kepada pengeluaran susu yang rendah ada banyak dan mungkin berbeza antara seorang ibu dengan ibu yang lain. Contoh nya teknik ibu bekerja untuk menghasilkan lebih banyak susu mungkin berbeza dengan kaedah ibu yang lain. Mungkin ibu lain tak berkesan dengan kaedah yang kita sendiri guna. Susu rendah mungkin kerana sebab fisiologi dalam hormon badan kita. atau kerosakan kepada saluran dan saraf kita seperti pernah melakukan pembedahan pada payudara.

Baiklah sekarang kita lihat testimoni kat bawah nih. Hasil dari Set Penyusuan 3M. Set ini adalah set terbaik kerana ada 3 milk booster serta vitamin lain yang sangat membantu mental dan fizikal kita.

Apa yang terkandung dalam Set 3M?
- Vitamin C - peningkatan sistem imun  / membentuk kolagen
- Vitamin B -memberi tenaga / cantikkan kulit / memberi ketenangan
- Vitalea - menjadikan susu ibu lebih bernutrisi / pekatkan susu
- Alfalfa"- sebagai "Milk Booster
- Kalsium - sebagai "Milk Booster
- Energizing Soy Protein (ESP)"- sebagai "Milk Booster / cantikkan kulit / pekatkan susu



Apa yang istimewa Set 3M?

Sangat dicadangkan untuk ibu yang mengalami masalah penyusuan.

  • Masalah penyusuan yang dimaksudkan ialah, si ibu menghadapi masalah penghasilan susu walau telah melakukan perahan setiap 2 jam dan minum air sekurang-kurangnya 3L sehari. Maka set ini membantu membaiki mana-mana kekurangan atau ketiadaan zat yang diperlukan oleh badan agar tubuh si ibu dapat berfungsi dengan baik sekali.

  • Set yang paling sesuai untuk ibu yang mempunyai stok yang sedikit, atau yang tidak mempunyai stok susu yang banyak. Bagi ibu-ibu yang baru mula nak menyimpan stok ini adalah pilihan yang tepat.



  • Ada ibu-ibu yang memberi komen yang sangat positif pada hasil kulit tubuh dan wajah di mana mereka merasakan wajah lebih berseri, parut pada kulit pudar dan tiada jerawat juga ada yang mengatakan payudara menjadi lebih anjal dan tegang.


Kenali juga kehebatan Set Penyusuan yang lain. Sila KLIK.

Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
FB page: Mama Batrisyia e-Shoppe
Wechat ID: Azi_Batrisyia

Diclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit




















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...