Monday 3 September 2012

Tampil Lebih Muda Dan Menawan Dengan Shaklee Collagen Powder

Kolagen merupakan protein yang paling banyak terdapat di dalam badan manusia. Ia menyumbangkan kira-kira 75% berat dalam tahap kulit yang sihat. Paras kolagen yang tinggi menyerlahkan tubuh yang sihat dan menampilkan wajah yang lebih muda.
Malangnya semakin meningkat usia,kolagen di dalam badan akan semakin berkurangan. Tetapi jangan bimbang, kemerosotan semulajadi ini boleh dibaikpulihkan melalui makanan tambahan. Pengambilan makanan tambahan secara tetap dapat mengantikan kolagen yang hilang.



Bukan itu sahaja, ia juga berupaya menyegarkan semula kulit sihat,mengurangkan kemunculan garis-garis halus dan kedutan, menguatkan kuku dan menyuburkan rambut. Saya sangat syorkan bagi pelanggan yang serius ingin pulihkan kolagen yang hilang, sangat digalakkan mencuba Shaklee Colagen Powder. Ia merupakan supplemen kolagen yang sangat hebat yang mengandungi 4000mg proprietary RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.
APA KEISTIMEWAAN KOLAGEN INI?
Kolagen ini memiliki molekul yang sangat ringan iaitu kira-kira 1000 Dalton. Tujuan nya tidak lain bagi membolehkannya diserap dengan mudah oleh tubuh selain membantu meningkatkan sintesis kolagen pada dermis dengan lebih berkesan. Sisik ikan merah juga merupakan sumber kolagen premium dengan kadar penyerapan lebih tinggi dan tahap pencemaran yang lebih kecil berbanding kolagen haiwan.
Shaklee Collagen Powder terdiri daripada 7 bahan utama iaitu ekstark biji benih Camelia Japonica,ekstrak Pfaffia, kolagen ikan,ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus,Vitamin C dan Vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
Buktinya ia dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Kesan-kesan lain yang dapat dilihat ialah:
Masuk majalah iSihat plak tu
Anti penuaan – Mengurangkan liang pori-pori, kedutan dan garis-garis halus yang kelihatan
Menghidrat kan – Melembapkan kulit bagi mengurangkan rasa kering dan mengelupas pada wajah
Mengembalikan keanjalan kulit – Meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan
Melicinkan – meningkatkan  kelembutan dan kelicinan kulit.
Menyubur – Mengalakkan kuku yang kuat,rambut yang lebat dan bersinar
Mencerahkan – mengurangkan pigmentasi, jeragat, dan meratakan warna kulit.
Menegang – Membantu menegang dan menganjalkan payudara.
Faedah tambahan – menyokong kesihatan sendi dan menguatkan tulang. Bantu mengekalkan otot di dalam mata supaya lembut.
Perlu diingatkan Shaklee Collagen Powder tidak sesuai diambil oleh wanita mengandung dan menyusu bayi.
Jika anda ingin mempunyai kehidupan yang hebat, rasa lebih muda,jagalah kesihatan dan berikan tubuh anda bekalan kolagen yang mencukupi. Shaklee Collagen Powder adalah pilihan yang tepat!!
Jika anda berminat nak dapatkan SHAKLEE COLLAGEN POWDER   ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!!!

Diclaimer: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...