Monday 10 September 2012

Shaklee Advanced Joint Health Jaga Kesihatan Sendi

Bagi jutaan individu yang mempunyai ketidakselesaan sendi, aktiviti biasa seperti membengkok, duduk dan berjalan dirasakan begitu mencabar. Bukan itu sahaja, ia juga boleh mengakibatkan kualiti hidup terjejas dan menghalang anda daripada melakukan aktiviti yang digemari

Jangan biarkan sakit sendi menghalang kita dari bergiat aktif. Pencegahan di peringkat awal boleh menjadikan sendi sihat biarpun di usia yang semakin yang meningkat. namun begitu sama ada anda menghadapi sakit sendi atau tidak, adalah penting bagi mengambil nutrien yang tepat bagi kesihatan sendi.

Produk terbaru Shaklee Advanced Joint Health adalah produk terbaru Shaklee yang mengandungi ekstrak unik Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak jagung dan nutrien penting termasuk zink, tembaga, vitamin C dan mangan untuk membantu keselesaan sendi dan pergerakan. Hasilnya sendi lebih kuat , fleksibel dan mampu bergerak dengan lebih mudah.
Ia menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral juga formula sayur-sayuran 100%. Manfaat Shaklee Advanced Joint Health ini ialah dalam  3 cara iaitu:
  • Menyokong keselesaan sendi (Ekstrak Boswellia) dengan menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ekstrak Boswellia digunakan dalam perubatan Ayuveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya,. bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.
  • Bertindak sebagai kusyen ( (Ekstrak jagung) membantu mengekalkan tulang rawan. Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan.
Glukosamina ialah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Ia juga ditemui dalam tendon dan ligamen.
  • Memelihara tisu penyambung yang sihat (zink, tembaga, mangan dan vitamin C). Sebagai nutrien pentinng dalam kesihatan sendi, zink, tembaga, mangan  dan vitamin C membekal sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.
Shaklee Advanced Joint Health Tablet juga 100% BEBAS kondroitin bagi penyerapan ekstrak jagung dengan lebih baik. Ini kerana penyelidikan terbaru menunjukkan yang sulfat kondroitin boleh menganggu penyerapan ekstrak jagung dan glukosamina.
Keistimewaan Joint Health Shaklee
  • Sentiasa selamat -berasaskan sayuran
  • Sentiasa berkesan- meningkatkan keselesaan sendi dalam 5hari
  • Sentiasa mesra alam - botol yang bebas BPA
Ayuh kita bersama-sama menjaga kesihatan sendi dan memperbaiki dan membina semula sendi yang haus. Ini lah jua persediaan kita di hari tua nanti. Semoga kekal bertenaga tanpa tulang yang berkeriang keriuk.

Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...