Thursday 20 September 2012

Berkat Doa,Kesabaran dan Bantuan SET Penyusuan 3M

Selama ini susu ibu  ialah susu terbaik buat bayi. Ia juga dikenali sebagai imun tubuh yang paling terbaik buat bayi baru lahir. Selain kebaikan buat bayi ,ibu juga dapat keuntungan nya dari pemberian susu ibu tersebut pada bayi. Antaranya mengurangkan risiko terkena kanser payudara, kanser rahim serta mengembalikan bentuk tubuh si ibu setelah melahirkan.

Namun sayang sekali dengan manfaat yang besar buat ibu dan anak masih ramai ibu-ibu yang ragu-ragu menyusukan anak dengan susu ibu. Jika susu ibu boleh membantu menjadikan anak-anak pintar dan bijak serta imuniti tubuh yang lebih kuat, kebaikan penyusuan susu badan juga banyak diberikan untuk si ibu itu sendiri. Namun mengapa ada yang masih ragu-ragu?

Rasa bangga sangat dengan ibu-ibu yang punya azam kuat dan semangat yang tinggi yang berazam untuk susukan anak dengan susu ibu. Sesetengah ibu-ibu yang serius dalam penyusuan sanggup lakukan banyak cara untuk banyakkan susu badan ni. Antaranya sanggup menjaga makan bagi mengelakkan susu badan kering , konsisten dengan jadual mengepam walaupun kekangan waktu tak mengizinkan, namun masih tetap cari masa untuk mengepam dan tak kurang juga yang mengambil vitamin sebagai bantuan penyusuan mereka.
Jom lihat testimoni pengguna Set Vitamin Penyusuan 3M. Bagi yang belum kenal set 3M, boleh rujuk ini. Sila KLIK. 



Memang cukup teruja dan boleh menaikkan semangat bila tengok peti sejuk penuh dengan EBM beku ni.  Berkat kerajinan serta doa dan bantuan set penyusuan 3M. Alhamdulillah, tiada yang mustahil.

Set penyusuan 3M cukup istimewa sebab di dalam nya terdapat 3 vitamin yang membantu sebagai penggalak susu ( ESP protein, Kalsium dan Alfalfa) serta 3 vitamin lain (B-Complex,Vitalea dan Vit C)yang menyokong kesihatan dan ketahanan tubuh badan ibu agar lebih bertenaga, tidak beremosi seperti selalu stress atau "bad mood" serta menjaga kesihatan ibu agar sihat selalu. Faktor -faktor ini juga memainkan peranan penting dalam penyusuan. Tanpa nya makan vitamin je akan jadi sia-sia.

Bagi ibu-ibu yang ingin mula simpan stok EBM sebelum kembali berkerja SET 3M adalah paling sesuai juga bagi yang ingin relaktasi semula, SET 3M juga yang terbaik. Apa yang penting konsisten dengan pengambilan vitamin serta minum air yang mencukupi bagi mengantikan cecair yang keluar dari badan.

Tips lain yang mendorong kepada kejayaan testimoni di atas ialah, berkat kesabaran, kerajinan, DOA yang paling utama mohon pada-NYA lebih murahkan rezeki buat ibu dan anak. Susu badan yang mnegalir adalah rezeki dan hak buat anak kita justeru itu hargai pemberian Allah SWT.
  
Jika anda berminat nak dapatkan SET PENYUSUAN 3M   ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!!!









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...