Wednesday 19 February 2014

VIVIX Shaklee Bantu Masalah Psoriasis: Memang Tak Cantik Tapi Tak Berjangkit

Keluhan:
Sudah 10tahun, suri tak pernah memakai baju lengan pendek bila keluar rumah dan tak pernah lagi ke salun rambut sebab hairstylist tu cakap kepalanya banyak kelemumur. Suri malu kalau rahsianya terbongkar, kawan2 akan takut nak dekat dgnnya.
Rupanya Suri sembunyikan lengan nya sebab ada tompok mengelupas yang sangat banyak dan sangat kering. Suri seorang yang cantik, tapi malangnya suri menghidap Psiorosis. Kesian suri terpaksa hadkan hubungan nya dengan orang sekeliling.

Seseorang yang mempunyai penyakit psoriasis biasanya akan mengalami keadaan di mana terdapat di bahagian-bahagian tertentu pada kulit mereka yang bertompok-tompok dan bersisik.
Psoriasis sering disalah anggap sebagai penyakit kulit yang berjangkit seperti kurap tetapi ia sebenarnya tidak berjangkit. Penyakit ini tidak berjangkit walaupun bersentuhan dengan pesakit psoriasis. Walau bagaimanapun, ramai beranggapan begitu oleh kerana keadaan fizikalnya yang mencacatkan rupa bentuk kulit seseorang pesakit itu. Pesakit yang mengalami psoriasis memerlukan rawatan berpanjangan untuk mengawal penyakitnya dan perlukan pemahaman yang baik supaya tak menjejaskan keyakinan diri.

Testimoni hebat telah membuktikan VIVIX berserta pengambilan suplemen lain mampu membantu meringankan masalah pengidap Psoriasis.

Testimoni dari pengguna luar negara.

I have severe psoriasis and the only thing that has worked at all has been Shaklee and light treatments. I started Vivix a week ago and the itching has subsided, and the plaques are diminishing. So far so good. - Kathy Norton-

Vivix membantu pesakit psoriasis dengan cara merawat DNA yang telah rosak akibat radikal bebas dan membetulkan gen-gen yang rosak. Ia membaiki dan melindungi selular DNA. Terbaik sebab vivix ada agen antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Jika anda atau sesiapa sahaja disekeliling anda ada masalah ini, hubungi saya untuk dapatkan VIVIX. Insyallah ia akan bantu meringankan masalah anda.

Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota, Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain) dan Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya.

VIVIX lambatkan kedutan wajah: Muda 25 tahun dari usia.



Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...