Wednesday 12 February 2014

Atasi Rambut Nipis & Rambut Gugur - The Power of Prosante Nourishing Scalp Treatment

Setiap minggu, saya plan nak implement "Featured Product" di page Fb dan blog saya. Once a week mungkin la kalau sempat nak review produk Shaklee faveret saya. And there are many, so get ready guys!! Hari ni pasal produk jagaan rambut Prosante Shaklee, tapi bukan shampoo tapi serum, Nourishing Scalp Treatment untuk kulit kepala rambut nipis , berbuah dan rambut gugur.

Ok.. saya dah cuba dah sendiri produk Nourishing Scalp Treatment ni untuk beberapa bulan. Kesannya mmg sgt berbeza. Positif.
Produk ni sesuai untuk individu yang mengalami masalah rambut menipis, rambut gugur. Ok. memang normal tiap hari ada rambut gugur, tapi saya rasa kalau rambut yg gugur tu lebih dari "normal" rasanya perlu kot di atasi. Kesan positif paling ketara bila cuci rambut dan blow rambut, wow.. rambut gugur or putus dah kurang. Memandangkan umur sy pun dh 30an rambut pun panjang jadi masalah rambut mungkin akan jadi 1 isu 1 hari nanti kan. Maklumlah peningkatan usia, rambut pun nanti mulalah beruban.

Jadi nak kekalkan rambut lebat dan kurang stress kat rambut hanya perlu apply a few drops serum nie dan urut kat kulit kepala. Paling penting cari produk yang FREE PARABEN. Less chemical dan tak menyumbat folikel rambut.



rambut gugur -shaklee scalp treatment



Cubalah, nak kesan lagi best, tambah suplemen protein dan zinc complex mesti result lagi best !! Tak nak ke miliki rambut sihat dan cantik? Every girl deserves beautiful, full, healthy hair! Anda boleh tengok kat kotak serum tu kajian yang menunjukkan peratus rambut gugur , rambut pecah/ bercabang dan rambut nipis yang makin berkurangan selepas beberapa minggu menggunakan serum ni. Tak kan tak nak cuba kot uolls?

Rambut individu yang bagaimana yang sesuai?

  • Lelaki dan wanita tak kira peringkat umur, jenis rambut sama ada berwarna atau chemically treated hair tu (rambut kaler-kaler)
  • Rambut yang nipis atau kian menipis
  • Rambut yang dah rosak, bercabang, berbuah dan pecah
  • Individu yang mengalami kulit kepala kering, gatal dan berminyak
  • Individu yang suka kan natural based approach.

Nourishing Scalp Treatment ni membantu menyelesaikan semua masalah rambut dengan serum yang amat mudah diserap oleh kulit bagi melancarkan peredaran, menentang faktor persekitaran yang merosakkan dan juga membekalkan khasiat kepada kulit kepala.

Kenapa anda perlu cuba serum ni?
  • Sebab ia ada vitamin antioksida iaitu A dan E, dan juga Koenzim Q10 yang melindungi anda daripada kerosakan akibat radikal bebas dan pencemaran persekitaran.
  • Bertindak membekalkan ruang yang optimum untuk rambut anda. Rasa ringan je.
  • Formula tanpa bilas memudahkan anda menggunakan dan menggayakannya (tak payah sikat pun takpe)
  • Tidak menjadikan rambut melekit atau berminyak
  • NOT TESTED ON ANIMALS
Untuk lebih maklumat lanjut:

Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe


Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...