Tuesday 11 February 2014

ESP Shaklee Bantu Atasi/ Rawat Masalah Alergi Kulit

Alergi paling mudah dikesan dan nampak  apabila timbul di kulit. Bila alergi menyerang paling ketara pada kulit ialah kemerahan, benjolan seperti gigitan nyamuk dan gatal. Kadang-kadang timbul benjolan yang berisi cairan (lepuh).  Bila dah gatal tu mula la tangan gatal nak menggaru. Lebih teruk lagi apabila meninggalkan kesan parut dan kulit pun jadi kasar.


Ada orang yang alergi pada antibiotik penisilin, bila diberi suntikan penisilin ni, mungkin ada yang gatal-gatal, sesak nafas dan pengsan. Ada sesetangah orang alergi pada makanan, jadi anda perlu tahu jenis makanan yang anda alergi terutama kanak-kanak.

Alhamdulillah, saya nak kongsi testimoni hebat dari Puan Nad tentang alergi ni. Puan Nad ada alahan di kaki, bila salah makan je, nanti naik gatal-gatal dan tambah teruk. Syukurlah Puan Nad dipertemukan dengan ESP Shaklee pada bulan Ramadhan yang lalu. Hajatnya untuk  tenaga di bulan puasa. Tak sangka Puan Nad konsisten minum ESP ni, alergi di kaki Puan Nad beransur pulih dan ketara sangat bezanya dengan sebelum ni.

Jom ler tengok testimoni dari Puan Nad ni.


alergi-mama batrisyia


Bagaimana ESP ni bantu alergi kulit ni?

Bagi yang masih baru, ESP ni ialah protein soya yang terbaik untuk kesihatan tubuh. Soya Non-Gmo pula tu. Memang terbaik. Kandungan nya juga ada 9 asid amino yang penting untuk tubuh, tapi tubuh kita tak boleh nak hasilkan asid tu. Rambut, kulit juga sel dalam tubuh kita perlukan protein, jadi pengambilan ESP yang konsisten dapat menghasilkan sel-sel kulit yang baru dengan cepat. Oleh itu, kulit-kulit rosak dan mati serta luka-luka di kulit perlukan pembaikan dengan segera kalau nak kulit tu cantik semula.

Namun, ingatlah ada sesetengah orang ambil masa yang lama untuk pulih kembali. Dah namanya alergi kulit, semestinya perlukan masa juga. Bagi yang bernasib baik, ermmmm.. cepat je dah nampak hasil yang bagus. Bersabar, kalau baru minum 5hari tak nampak hasil dah melenting dan terus berhenti memang sampai bila-bila atau produk apa pun  memang takde hasilnya.


Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...