Wednesday 23 October 2013

~Love It !! Vitamin C Shaklee Paling Hot Di Pasaran !! ~ Saya Pun Nak Vitamin C Shaklee ~

Fenomena vitamin C Shaklee kini kembali bermula, baru beberapa hari di pasaran penangan nya cukup hebat. Stok baru sehari dapat, cepat je dah licin. Sebab hati happy je hari ni, maka saya nak update mengenai vitamin C kerana bukan semua orang tahu manfaat vitamin c pada tubuh sebab dah biasa saya ditanya oleh pelanggan ape yang best sangat vitamin c ni.

Vitamin C sustained release 500mg

Percaya atau tidak VITAMIN C juga mampu mengubati infeksi vagina bagi yang mengalami masalah keputihan dan menimbulkan bau yang tidak sedap!! Mengikut kajian mengambil VITAMIN C sebanyak 250mg sehari selama 6hari dapat mengubati bacterial vaginosis (BV) dengan cara menurunkan pH vagina dan mengembalikan ke kondisi semula.

Ayuh!! ada masalah keputihan. jom amalkan VITAMIN C!!

Manfaat VITAMIN C yang best untuk kulit dan perawatan wajah antara lain sebagai berikut:
Mencerahkan kulit, membuat kulit sehat dan bercahaya
Memperbaiki kondisi kulit yang kusam dan pucat
Melindungi kulit dari radikal bebas
Menekan proses pigmentasi akibat pengaruh UV B
Meningkatkan sintetis collagen
Sebagai antioksidan
Memproduksi collagen
Mengurangi garis halus dan kerutan pada kulit
Menyembuhkan luka dengan cepat dan sangat efektif

Manfaat Vitamin C bagi tubuh!!

Mencegah stroke
Ada banyak bukti bahawa diet tinggi antioksidan yang kaya buah dan sayuran membantu mengurangkan  risiko penyakit kardiovaskular. Namun beberapa studi penting menunjukkan bahwa mereka dengan tingkat tertinggi vitamin C dalam tubuh mereka berada pada risiko terendah untuk menderita stroke (terutama pada wanita).

Melawan kanser
Beberapa penelitian menunjukkan bahwa beberapa wanita yang mengambil banyak vitamin C dari makanan seperti buah-buahan atau sayur (bukan suplemen), memiliki risiko lebih rendah mendapat kanser payudara. Bahkan beberapa kajian mengandaikan vitamin C sebagai racun bagi sel-sel kanser tertentu.

Membantu infeksi vagina
Infeksi vagina merupakan penyebab paling umum dari keputihan dan biasanya menimbulkan bau tidak sedap, yang memengaruhi hingga 30% wanita hamil dan sepersepuluh wanita yang tidak hamil. Dua studi terbaru menunjukkan bahwa pemberian vitamin C tablet untuk vagina (250 mg selama enam hari) dapat mengubati bacterial vaginosis (BV) dengan cara menurunkan pH vagina dan mengembalikannya  ke kondisi semula.

Memperbaiki kulit
Vitamin C adalah antioksidan yang paling banyak diperlukan kulit, di mana ia membantu meneutralkan radikal bebas yang  akibat paparan sinar matahari dan peningkatan usia. Ia juga memperbaiki beberapa tanda-tanda penuaan termasuk garis-garis halus, pigmentasi tidak merata, warna kulit dan tekstur

Mengubah mood kepada lebih baik
Mengurangkan masalah selesema , kerap demam dan resdung
Meningkatkan kesuburan kaum lelaki dan wanita

Vitamin C sustained release 500mg
Testimoni sendiri: Sudah 2 tahun mengamalkan
Vitamin C Shaklee. Memang Terbaik !!

Fungsi vitamin C bagi tubuh sangatlah penting untuk pembentukan kolagen, meningkatkan sistem kekebalan tubuh, serta membantu penyerapan zat besi. Kekurangan vitamin C di dalam tubuh boleh mengakibatkan beberapa gangguan kesihatan seperti nyeri sendi dan anemia. 

Sementara keburukan jika berlebihan vitamin C dalam tubuh cukup jarang terjadi, kerana vitamin C termasuk jenis yang mudah larut dalam air sehingga mudah hilang bersama air kencing dan keringat.

Dapatkan SUSTAINED RELEASE VITAMIN C SHAKLEE 500MG anda hari ini juga!!

Testimoni lagi >> Kulit wajah kawan saya dah cerah setelah 3bulan ambil vitamin C


Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...