Saturday 15 June 2013

Minuman Wajib Kekal Bertenaga Sepanjang Berpuasa ~ Performance Drink

Marhaban Ya Ramadhan.
Hanya tinggal beberapa minggu sahaja lagi umat Islam akan menyambut Bulan Ramadhan yang mulia. Bulan yang penuh keberkatan. Pastinya kita sebagai umat Islam sudah tidak sabar-sabar nak menyambut ketibaan bulan barakah ini. 
Jika pada tahun lepas atau tahun-tahun sebelumnya anda menjalani ibadah puasa dalam keadaan yang letih,  mengantuk dan nak bangun sahur pun bermalas-malasan, bagaimana pula pada tahun ini? Tak kan nak sama seperti tahun sebelumnya.

Hah.. Apa persediaan anda?

Minuman wajib saya  bersama suami, Performance Drink (PD). Selepas bersahur pastikan minum Performance Drink ni bagi mengelakkan kami mengalami dehidrasi dan kekal bertenaga juga sentiasa senyum je sepanjang hari. Tambahan pula suami saya jenis kurang minum air dan lokasi bekerja kadangkala panas, jadi PD ni sesuai sangatlah buat si suami ni.

Ini testimoni kami berdua, jom baca pula testimoni dari penguna Performance Drink ni tatkala berpuasa.

Apa kata mereka?


Mama Batrisyia Pengedar Shaklee


Mama Batrisyia pengedar shaklee


Bagaimana Shaklee Performance Drink melakukannya?


Mama Batrisyia Pengedar Shaklee
Majalah I-sihat Mac 2013
Rahsianya adalah proprietari campuran elektrolit OPTI-LYTE yang dapat menggantikan air yang keluar dari tubuh dengan cepat. Formulasi ini mampu mengembalikan kecergasan dalam waktu yg singkat je.

Di Malaysia ramai ambil ambil Shaklee PD sebagai minuman harian manakala bagi yang Muslim suka ambil PD ni ketika menjalani ibadah puasa. Insyallah tak mudah letih dan tak mudah dahaga. Tahan hingga waktu berbuka.

Seronok kan apabila dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna dan dalam keadaan yang sihat, bertenaga dan tidak dahaga. Tak seronok lah kan kalau orang di luar sana tengok umat Islam berpuasa dalam keadaan letih kan?

Performance Drink ni sama ke macam air isotonik seperti 100plus? Ibaratnya seperti itu namun jauh lebih baik kerana mempunyai lebih banyak elektrolit juga menyalurkan lebih banyak tenaga. Paling bagus, tanpa pemanis , tanpa bahan pengawet dan tanpa pewarna tiruan. Semuanya semulajadi dan semestinya selamat. Sesuai juga untuk wanita hamil yang berpuasa.

Cepat dapatkan PERFORMANCE DRINK ni sebelum kehabisan stok sebab masa berpuasa nanti PD ni memang macam goreng pisang panas lakunya. Dapatkan untuk keluarga tersayang sekarang juga.

Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe
Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...