Tuesday 2 April 2013

Teruja Hilang 25kg Hanya 5 Bulan Sahaja


Alhamdulillah, sejak set slimming ibu menyusu yang mengandungi ESP,Lecithin, juga Alfalfa ini diperkenalkan, sambutan hangat yang saya terima dari para ibu-ibu yang menyusukan, dalam masa yang sama menghadapi masalah berat badan berlebihan mahupun  inginkan berat badan ideal, iaitu tidak juga gemuk, tidak juga kurus. Orang cakap sedang-sedang je, kalau kurus sangat tak cantik pula kan.

Tak perlulah merapu panjang-panjang, jom kita baca salah satu dari testimoni hebat ibu yang berjaya menurunkan berat badan hanya dalam masa 5 bulan je tau.


Nak Kongsi Testimonial Sendiri...
=================

**Tak perlu cerita panjang2 kot...Gambar boleh menceritakan semuanya..hi3...Hasil nie saya dapat 5 bulan consume Set Pelansingan...
**Dengan cara diet yang sihat walaupun tak bersenam...masih konsisten turun 3-4 kg setiap bulan...Turun berat cara chat tak perlu risau badan naik kalau stop makan vitamin...Supplement nie mempercepatkan proses...Diet tanpa Supplement lambat la ckit nak turun yea..
**Mesti ramai egat diet tak leh makan...salah tue...diet adalah amalkan cara pemakanan yang chat...
**Kurangkan minyak & karbohidrat...Bukan tak leh makan nasi n lauk sedap2...saya still makan nasi time lunch+lauk yang sedap2...hi.
**Thanks Shaklee...

Pengedar shaklee Mam Batrisyia


Apa pendapat ibu-ibu? Hebat kan. Apa yang penting nak kurus bukan nya mudah. Disiplin adalah penting. Kalau ibu jenis yang kurang sabar dan tidak disiplin agak payahlah nak amalkan apa-apa pun.

Menariknya tentang set ini, susu badan bertambah meriah dengan adanya bantuan ESP dan Alfalfa. Sudah namanya set slimming ibu menyusu kan dah tentu fungsinya juga untuk bantu penyusuan lebih lancar.

Apa lagi ibu-ibu, mulakan misi anda sekarang, jangan segan mencuba ya..

Dulu saiz XXL, kini dah saiz S. Sila KLIK >> SINI



Jika anda berminat nak dapatkan  mana-mana SET PENYUSUAN  yang hebat ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...