Friday 12 April 2013

Susu Badan Bertambah, Badan Lebih Bertenaga, Dapat Pula Berat Badan Asal, Paling Best Cik B Tak Kendur Bantuan Set 3M

Susu ibu adalah sumber makanan yang paling baik. Ia mempunyai khasiat lebih kerana ia mengandungi protein membantu melawan kuman dan mempercepatkan pembesaran. Para ibu yang berusaha menyusukan bayi secara ekslusif sekurang-kurangnya 6 bulan adalah suatu usaha yang mulia.

Namun, ada segelintir para ibu mengalami kekurangan susu ibu. Pelbagai petua dipercayai boleh diamalkan sebagai penambah susu antaranya makan ulam pegaga, daun cekur manis, lobak putih dan minum air dengan banyak. Dalam pada itu kerap pam susu setiap 3 jam sekali secara konsisten mampu merangsang pengeluaran susu ibu.

Di samping itu rehat yang mencukupi serta emosi yang stabil mampu mempengaruhi pengeluaran susu dengan lebih banyak. Dalam pada itu, anda boleh mencuba produk yang dijual dipasaran sebagai penambah susu.

Nak share dulu testimoni pelanggan set 3M

Testimoni 1:

Mama Batrisyia Pengedar shaklee

Testimoni 2: 
Ramai yang tegur badan nampak kurus lepas cuti berpantang 3 bulan. Dapat kembali ke bentuk badan asal sebelum kahwin. Badan pula rasa bertenaga. 

Mama Batrisyia pengedar shaklee


Saya ingin update tentang khasiat SET 3M walaupun sebelum ni dah pernah update. 
Dalam set 3M ada vitamin ini:
Shaklee Vita C. Uniknya  Vitamin C Shaklee sebab ia jenis sustained released iaitu dilepaskan secara perlahan-lahan. Vitamin C tidak dapat bertahan lama dalam badan kita, jadi badan kita perlukan vitamin sebegini untuk memenuhi keperluan harian.

Shaklee Vitalea. Multivitamin dan multimineral yang mengandungi 23 jenis vitamin mineral yang lengkap untuk keperluan harian. Membekalkan tubuh ibu dengan nutrient yang perlu agar ibu sentiasa sihat, cergas dan bertenaga. Dilengkapi dengan zat besi yang amat diperlukan oleh ibu yang mneyusukan anak.

Shaklee B complex. Mengandungi semua jenis vitamin B termasuk yang  popular, asid folik. Seorang ibu menyusu memerlukan vitamin B untuk metabolism, menukarkan makanan kepada tenaga, mengurangkan stress dan menghasilkan susu. Bukan saja ibu hamil, ibu menyusu juga perlu asid folik.

Shaklee Ostematrix. Mengandungi kalsium magnesium dengan vitamin D yang berfungsi untuk tulang, gigi dan sel darah merah. Ia membantu badan sihat dan segar.

Shaklee Alfalfa Complex. Milk booster  yang telah digunakan sejak turun temurun  di Amerika Selatan. Tumbuhan yang sangat kaya dengan protein, kalsium dan klorofil. Alfalfa  tidak boleh diambil oleh pesakit SLE, Thalasemia, Lupus SLE juga yang alergik pada alfalfa.

Energizing soy proteinBantu sebagai milk booster.  Bayi juga perlukan protein yang banyak untuk tumbesaran yang berkekalan dan sempurna. Sumber protein terbaik iaitu Non GMO Soy di dalam diet penyusuan ibu amat penting untuk pengeluaran susu.


Set penyusuan yang mana sesuai? Sila KLIK > SINI

Jika anda berminat nak dapatkan  mana-mana SET PENYUSUAN  yang hebat ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!


Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...