Thursday 18 April 2013

Set Kulit Cantik ~ Jerawat Kecut & Parut Makin Pudar ~

Kulit yang cantik dan gebu, paling tidak pun tiada jerawat adalah idaman semua orang bukan setakat wanita tetapi kini lelaki pun sibuk jaga kulit. Jenis rawatan wajah yang bagaimana pilihan anda? Mengamalkan vitamin, menggunakan plasenta atau uri, suntikan atau kolagen. Pilihan ditangan masing-masing, asalkan selamat untuk tubuh badan.

Testimoni SET D: Vitamin Kulit Cantik


2 bulan amalkan vitamin nie, jerawat segan nak timbul dan cepat kecut bila naik.

Mama Batrisyia Pengedar Shaklee


Assalammualaikum. Ini adik erna,wani. Dulu kulit muka adik erna ni kusam. Masalah paling ketara..banyak jerawat merah-merah di dahi. Jerawat tak berhenti naik dan meninggalkan kesan yang menakutkan bagi semua perempuan. Adik selalu rasa sedih dn merendah diri.
Selepas erna dapat kesan best dari pengambilan vitamin shaklee secara konsisten,erna sarankan adik makan vitamin set kecantikan shaklee. Sebab dah terlalu banyak adik pakai produk kecantikan semuanya menghampakan.
Alhamdulillah selepas hampir 2bulan adik konsisten makan vitamin shaklee mengikut tips ekslusif yang erna berikan,ramai yang tegur perubahan pada wajah adik. Jerawat segan nak naik. Kalau naik,cepat je kecut dan parut semakin pudar. Kulit muka adik mula glowing berseri-seri. Boleh lihat sendiri testimoni ini dan ini adalah ori. Tak ada edit ye..Shaklee best!
====================================================

Dalam set D ada vitamin B,C dan E. Sedikit info tentang set ini.


Vitamin A, B, C, D, E dan K mempunyai fungsi yang berbeza dan hanya diperlukan dalam kuantiti yang sedikit kecuali ketika hamil, menyusukan anak atau pertumbuhan bayi dan kanak-kanak. Pengambilan vitamin C akan membantu badan menghasilkan lebih banyak  kolagen dan mampu menghasilkan kulit yang tegang. Vitamin C juga dapat mencerahkan kulit dengan ciri-ciri antioksidannya selain dapat menguatkan sistem imunisasi badan. Beza rawatan kolagen secara oral dan suntikan Kolagen sentiasa dibina di dalam badan dan  enzim kolagenase sentiasa mengekalkan tahap kolagen di dalam badan.

Rawatan vitamin yang popular ialah vitamin C. Sama seperti kolagen, jika seseorang individu sama ada lelaki mahu pun wanita mengambilnya dalam dos yang mencukupi, mereka akan mendapati kulit mereka semakin tegang dan anjal. Vitamin C dan vitamin E biasanya diambil secara oral. Vitamin A pula banyak terdapat dalam produk perawatan kecantikan luaran. Apabila ia meresap ke dalam kulit wajah maka ia akan merangsang penghasilan kolagen dalam kulit namun jika berlebihan ia akan mengundang bahaya kepada wanita terutama yang sedang hamil. Oleh itu wanita hamil tidak digalakkan  mengambil produk perawatan kulit yang mengandungi vitamin A. Walau bagaimanapun vitamin C bukan sahaja boleh diambil secara oral tetapi boleh juga diambil secara suntikan namun tidak mendapat kelulusan dari pihak KKM. Perlu diingatkan bahawa rawatan menggunakan vitamin C yang diambil secara suntikan perlu diambil secara berterusan bagi mendapatkan hasil yang berpanjangan kerana vitamin C yang meresap ke dalam kulit lama kelamaan akan terurai dalam lapisan kulit. Vitamin B pula lebih kepada untuk menambah tenaga dan baik untuk saraf. Selalunya diambil secara oral dan suntikan. Pendek kata ke semua rawatan menggunakan vitamin punya fungsi dan kelebihan tertentu


Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...