Friday 5 September 2014

Minyak Ikan Bantu Otak Bayi / Anak Lebih Pintar ~Khasiat Untuk Ibu Hamil~

It is a step to a healthy you and healthy baby!
Minyak Ikan Bantu Otak Bayi / Anak Lebih Pintar

Pengambilan makanan ibu hamil adalah cukup penting untuk anak dlm kandungan.
Minyak ikan salah satu suplemen terbaik yang disarankan untuk si ibu hamil dalam usaha untuk pembentukan sistem saraf janin yang sempurna.

Jadi selepas kelahiran, suplemen minyak ikan boleh bantu perkembangan otak serta dapat membantuk sistem visual bayi yang baru lahir untuk jadi lebih peka. Ia juga bantu untuk elakkan simptom pra-eklamsia. Jangan ambil mudah pra-eklamsia ibarat bom berdetik, bila-bila masa je boleh dpt simptom ni sepanjang tempoh kehamilan.

Selepas tempoh hamil, tempoh berpantang pula, maka ia bantu untuk elak kemurungan dan gangguan jiwa. Pasti ramai ibu yang nak susukan bayi sendiri dgn susu badan, maka
ia bantu penghasilan susu bdan yang lebih berkualiti buat si manja.


Insyallah , sistem saraf yang sempurna dan sumber makanan yang terbaik boleh bantu otak anak jadi lebih pintar dan bergeliga juga kuat tubuh badan. Khasiat suplemen untuk ibu hamil boleh rujuk gambar kat bawah ni.




Begitu banyak khasiat untuk ibu hamil lebih-lebih lagi jika mengimpikan anak yang bijak IQ nya. Sesuai di ambil jika kandungan dah mencecah trimester ke-2. Tak rugi dapatkan sebotol omega ni sbb ia tahan sehingga 3 bulan.

Ok.. dah tahu khasiat Omega ni, jangan abaikan untuk ambil suplemen ni. Hingga lepas bersalin pun masih boleh ambil Omega ni dan terbaik untuk diamalkan jika anda menyusukan anak kelak.



Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...