Thursday 18 September 2014

Hadiahkan Suami "Sensasi Malam Pertama" Setiap Malam ~Bacaan Dewasa Shj~


Usia meningkat, hormon berubah, hubungan suami isteri sedikit sebanyak pasti ada yang berubah. Ada yang dah mula dingin nak bersama pasangan. Nak hangatkan hubunga suami isteri macam masa mula-mula dulu? Mestilah boleh. Kalau rasa hubungan dah makin dingin, jangan biar je. Tapi perlukan sedikit usaha.

Kadang-kadang kita penat bekerja,penat uruskan rumah tangga, penat jaga anak. Wanita pula lepas bersalin biasanya ada sedikit penurunan dari segi kehendak batin. Bahagian intim mulai sedikit longgar dan ada yang mengalami masalah keputihan.Tak semua wanita begini, tapi memang  berlaku di kebanyakkan wanita.

Jadi kaum wanita yang ada masalah macam ni, jangan lah diam aje.  Anda masih boleh ambil suplemen untuk kuatkan tenaga,tak letih dan tak lesu. Tak percaya dalam dunia ni ada “vitamin cinta”. Tak tahu apa tu vitamin cinta?  Tentu sekali VITAMIN E.  Vitamin E ni biasa orang amik untuk kecantikan, untuk kulit cantik. Tapi ramai tak tahu, ia boleh membangkitkan semangat untuk bersama suami dan merangsang “mood” untuk berintiman.

Ada kaum wanita  dingin dan segan nak bersama sebab ada masalah keputihan dan masalah kekeringan semasa bersama. Jangan risau boleh cuba ambil tablet Alfalfa kerana ia boleh bantu mengatasi masalah keputihan dan kering ketika bersama. Ada yang bagitahu saya, makan Alfalfa ni seolah-olah macam ambil kacip fatimah. Bahagian intim jadi ketat. Pendek kata pelbagai masalah wanita boleh dibantu dek tablet Alfalfa ni.


Bila digabungkan bersama  VITAMIN CINTA ni.. In syaa Allah ia bantu untuk hangatkan semula hubungan suami isteri. Jangan malu segan, sebab kita nak bersama dengan pasangan hingga ke Jannah kan. Kadang kala antara pasangan kita tak berkomunikasi masalah ni secara langsung, namun kita boleh nampak dinginnya sesuatu hubungan itu melalui hubungan intim yang kurang mesra dan bergelora macam ketika baru berkahwin dulu.

Baca testimoni kat bawah. Memang agak 18sx, tapi sekadar nak kongsi dengan kaum wanita yang ada masalah dingin ni. Kalau cerita je kat atas, susah sikit kita tau keberkesanan nya Vitamin E ni kan. 



Kami ada banyak lagi testimoni lain. Jangan lupa klik kat sini ya.

Sebagai isteri pasti kita nak berikan yang terbaik buat suami kan.

Kebaikan Vitamin Cinta - gabungan Alfalfa dan Vitamin E:

  • Membantu merapatkan/ mengencangkan bahagian sulit wanita
  • Membantu memulihkan hubugan suami isteri yang sudah kurang mesra dan hangat kepada lebih hangat dan  bergelora layaknya seperti pasangan yang berbulan madu.
  • Memberikan sensasi dan nikmat yang diidamkan oleh suami isteri
  • Membantu masalah kesuburan suami dan isteri (sukar dapat zuriat)
  • Membantu masalah keputihan dan kekeringan ketika bersama.
  • Mengurangkan masalah bau  di bahagian intim juga bau badan
  • Bahagian intim wanita lebih bersih

Mari miliki kembali daerah kewanitaan yang rapat dan kencang seperti masa gadis juga semarakkan cinta buat KEKASIH HALAL anda !!

============================================================

Sila jangan abaikan konsultasi yang betul dari pengedar yang betul.


Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 


Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...