Wednesday 11 September 2013

Kulit Ibu dan Bayi Makin Cantik, Stok Susu Makin Banyak, Stretch Mark Makin Pudar. Memang Tak Tipu!!

Salam sejahtera semua pembaca blog Mama hari ni. Hari ini saya nak update entri express untuk anda semua. Saban hari saya menerima soalan-soalan tentang penyusuan ada yang bertanya pada saya soalan yang pelbagai. Oleh itu hari ni saya nak jelaskan segala persoalan anda tu.

  • Boleh tak kalau nak amik suplemen ESP dan Alfalfa sahaja?  
  • Tak mahu makan banyak-banyak tak rajin nak telan tablet la sis. 1-2 jenis tu boleh la
  • Saya nak sangat cuba makan suplemen nak berjaya dalam penyusuan, tapi saya ni tak disiplin, rugi beli klu tak makan habis.

Macam-macam persoalan jadi hari ni untuk anda yang punya masalah seperti di atas, MILKBOOSTER terbaik yang boleh dicuba ialah ESP dan Alfalfa. 1 minum dan 1 telan je.  Adil la tu.

Sedikit info tentang ESP dan Alfalfa.

  • ESP adalah protein terbaik, komponen dalam susu badan kita juga protein, jadi bila kita bantu penyusuan dengan protein juga, pastilah susu meriah kan.
  • Alfalfa mampu membantu percepatkan penghasilan susu badan. Bila digabungkan bersama dengan ESP pasti kesannya hebat kan.
  • Bonus buat anda kulit badan cantik dan dengan pengambilan yang betul membolehkan anda dapat kembali bentuk dan berat badan ideal anda selepas bersalin. Best kan? !!



Tak percaya lagi? Buktinya…

Testimoni: 
Setelah 2 bulan amalkan ESP & Alfalfa, kulit anak makin cantik, stok susu badan makin bertambah





Bagi ibu hamil pula kalau nak tahu  semasa hamil bagus sangat amalkan ESP bagi membantu mengelakkan kesan regangan terutama diperut maklumlah perut makin membesar kulit pun menegang dan kurang elastisiti.  Untuk yang tak sempat ambil ESP masa hamil, Stretch Mark yang ketara kat perut tu, digalakkan amalkan ESP ni bagi membantu memudarkan kesan Stretch Mark tersebut.

Atasi kesan Stretch Mark ni sebelum anda hamil anak seterusnya supaya tidaklah teruk keadaan kulit kita tu nanti di masa akan datang.

Buktinya:

Testimoni lagi: Konsisten 3x sehari ESP, stretch mark pudar.


Cuba bayangkan jika akak ni betul-betul konsisten minum ESP takde skip-skip, pasti kemungkinan tiada Stretch Mark langsung kan!!!

Perhatian !!! Semasa hamil janganlah makan Alfalfa. Saya tak galakkan ye. Amalkan vitamin asas untuk ibu mengandung dah memadai buat anda. Tapi jangan ketinggalan amalkan ESP ni masa hamil tau.

 Tak puas nak baca TESTIMONI lagi?



Jika anda berminat nak dapatkan  mana-mana SET PENYUSUAN  yang hebat ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!


Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...