Thursday 5 September 2013

Dulu Badan Bulat Dan Berisi, Tetapi Kini Baju Lama Dah Boleh Pakai Kembali Tau

Lepas raya ramai mengadu berat badan naik, itu normal lah kalau makan tak ingat. Memang tak ingat sebab makanan di hari raya memang sume sedap. Lagilah yang dah lama tak balik kpg dan rasa masakan air tangan mak mesti selera berganda-ganda. Balik dari kpg, selera tak turun, tapau plak biskut raya dan kepek2. Setiap minggu nak attend majlis open house pulak kan. 
Lemak degil kian menghuni perut. Makin lama lemak baru jadi degil. Jangan terkejut baju masa bulan Ramadhan boleh lagi pakai, tapi sekarang dah sendat. Baju peplum faveret pun bila pakai nmpk dh perut buncit. Sebelum lemak ni jadik lebih degil, jom lah cuba set SLIMMING SHAKLEE khas untuk ibu menyusu atau  SET SLIMMING CINCH sesuai buat yang tidak meyusukan. Sesuai untuk semua golongan LELAKI juga WANITA.

Bagi ibu menyusu yang punya masalah berat badan dan dalam masa yang sama menyusukan si kecil, anda patut cuba  SET SLIMMING IBU MENYUSU ni. Ramai yang dah merasai perbezaan pada berat badan dan susu yang banyak setelah mengamalkan set ni.  Jom kita kongsi pengalaman yang telah menggunakan set ni.

Testimoni 1:
Dulu tubuh bulat, kini tidak lagi. Baju yang lama dah boleh pakai semula



Testimoni 2:
Berat badan kembali ideal, tiada masalah penyusuan walaupun berat badan susut.

lecithin alfalfa

Sekilas tentang SET SLIMMING ni.

ESP (Soy Protein Isolate Powder) – Membuatkan kulit bertambah remaja, merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, cepatkan sembuh luka dan kurangkan parut. Susu badan juga meriah kerana protein bantu sebagai “MILK BOOSTER”. ESP juga bantu turunkan berat badan.
Lecithin – Menghalang enapan lemak di hati juga hati berlemak, mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan langsing yang seimbang. Ia juga bantu mencantikkan otot dan kulit, membentuk membrane sel, melembapkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik dan melambatkan penuaan.
Alfalfa -  Menyingkirkan lemak dan kolesterol/ bantu turunkan berat badan (detoks). Juga salah satu herba yang hebat dalam membantu penyusuan. “MILK BOOSTER”. 
Ayuhlah dapatkan set slimming ni. Jika anda ragu-ragu takut penyusuan anda terganggu, jangan risau sangat sebab itulah dalam set ni adanya Alfalfa dan ESP yang membantu penyusuan anda lebih lancar. Insyallah makin bertambah.

Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...