Thursday 11 July 2013

Nak Yang Simple Dan Mudah ~ ESP Protein & Alfalfa Pilihan Tepat

Menyusui anak dengan susu ibu merupakan pengalaman yang amat bermakna dan manis bagi setiap ibu. Namun, cabaran yang dihadapi menuntut kesabaran dan iltizam yang tinggi juga. Oleh itu , pemakanan yang seimbang adalah penting agar ibu bersedia daripada segi mental dan fizikal untuk menempuh hari-hari mendatang.

Ibu-ibu yang susukan bayi memang sering kita dengar mengadu “tidak cukup susu”. Ramai ibu percaya bahawa sekiranya mereka tidak dapat makan dengan sempurna atau berpuasa, susu yang dihasilkan juga kurang. Saya kurang setuju. Memang penghasilan susu bergantung pada pemakanan juga, tetapi faktor rangsangan hisapan pada payudara lebih penting untuk banyakkan susu. Semakin banyak dan kerap dirangsang, makin banyaklah susu dihasilkan.

Disebabkan penghasilan susu juga atas faktor pemakanan yang diambil, ingin saya kongsi pengambilan makanan sihat buat ibu menyusu dalam bentuk supplemen. Pengambilan suplemen sangat membantu susu terhasil lebih banyak kerana suplemen memberi kekuatan fizikal, mental dan rohani.

Tentunya suplemen Shaklee yang telah membantu ramai ibu-ibu dalam penyusuan mereka.  Bagi yang masih baru dengan blog ni, kami menyediakan beberapa jenis set penyusuan yang sangat hebat, salah satu yang paling mendapat sambutan ialah gabungan ESP protein dan Alfalfa sebagai MILK BOOSTER. Mengapa?

Jom kita baca testimoni ni.

Testimoni 1: 
Susu jadi pekat dan baby cepat kenyang. Paling best, tumit kaki pun dah tak merekah, wajah dah tak berminyak lagi.

Mama Batrisyia Pengedar shaklee


Testimoni 2: Puan Nurliana dari Tawau, Sabah .
                   Pam susu 1 sesi dapat 2 botol penuh susu. 

Assalamualaikum...ni kali mo jg bg testimoni sndiri..hehe..gmbr yg byk pack2 2 itu stock susu utk my owsom boy..hehe..yg 2btol 2 itu susu perahan utk 1 sesi..ermmm..1sesi utk 1B 1 btol..byk kn..alhamdulillah..hehe..sapa kata ibu bkerja nda bleh bg fully breastfeeding dgn babynya..buktinya saya bleh..anda pun pasti bleh..hehe..


Mama Batrisyia Pengedar shaklee

Contoh terbaik, ibu berkerjaya pun mampu simpan stok banyak.

Memang best kan set ni, set ni lebih simple sebab ada satu suplemen minum dan bancuh dan satu suplemen tablet sahaja. Bagi yang tak suka makan suplemen banyak, set ni sangat sesuai untuk anda. JOM GRAB  SATU SET!!!


Akhir kata, menyusui anak sehingga umurnya 2 tahun memang menuntut pengorbanan yang besar. Namun begitu, Allah swt thelah menjanjikan balasan baik terhadap kebaikan yang kita lakukan.

Anda ingin lagi testimoni? Sila klik >> SINI.


Ingin dapatkan set hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
FB page: Mama Batrisyia e-Shoppe
Wechat ID: Azi_Batrisyia

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...