Sunday 21 July 2013

Akibat STRESS dan JIWA KACAU, Susu Merudum. Tetapi Sejak Bantuan ESP& Alfalfa, Jiwa Lebih Tenang, Hati Pun Senang, Susu Makin Banyak dan Pekat

Penghasilan susu ibu sangat dipengaruhi oleh faktor kejiwaan. Ketika menyusu, seorang ibu memerlukan ketenangan fikiran dan sebaiknya jauh dari perasaan tertekan (stress) kerana ia memberi pengaruh terhadap pengeluaran susu ibu dan keselesaan bayi ketika menyusu.

Kadang-kadang ibu berasa tidak percaya diri kerana air susunya kurang. Ditambah lagi pendapat dan saranan yang salah dari orang lain menyebabkan ibu cepat berubah fikiran dan menjadi stress. Akibatnya, ia dapat menekan reflex dan susu ibu tidak akan dihasilkan dengan baik.

Let down reflex membuatkan susu ibu memancar keluar dengan banyak. Let down reflex ini mudah terganggu, misalnya pada ibu yang mengalami gangguan emosi, tekanan jiwa dan gangguan fikiran. Gangguan inilah yang menyebabkan susu ibu tidak keluar sehinggakan susu tak cukup dan bayi menangis. Tangisan bayi pula akan membuatkan ibu lebih gelisah dan semakin terganggu pula let down reflek ni.

Ramai ibu menyusu yang berjaya dalam penyusuan kerana berjaya juga mengawal emosi dan mengawal keadaan sekeliling dengan lebih tenang, badan juga lebih bertenaga setelah mengamalkan set penyusuan yang kami tawarkan. 

Salah satu set yang juga jadi pilihan dan laris jualan nya ialah set bajet penyusuan yang mengandungi ESP protein dan Alfalfa sahaja. 

Jom baca testimoni. 

Pengguna 1: Susu makin hari makin banyak dan pekat

Mama Batrisyia Pengedar Shaklee

Pengguna 2: Menyusukan anak pertama susu merudum sebab stress yang melampau, tetapi kini menyusukan anak ke-2 tiada lagi masalah stress, tapi badan lebih bertenaga, hati tenang dan lebih confident

Mama Batrisyia Pengedar Shaklee

Hah, kini ibu-ibu tahu bukan faktor-faktor yang mempengaruhi pengeluaran susu juga datangnya dari emosi kita. Fungsi vitamin bukan sekadar bantu penyusuan tetapi juga bantu menstabilkan emosi dan beri kesihatan tubuh badan yang lebih bertenaga. Bila badan sihat, bertenaga, emosi stabil, anda pasti akan lihat perubahan pada susu badan ibu-ibu.

Jika anda berminat nak dapatkan SET PENYUSUAN ini atau vitamin lain  sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Call/SMS/ Whatsapp: 017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...