Tuesday 16 July 2013

Berpuasa Bantu Singkir “RACUN” Dalam Perut.

Orang kata perut sarang penyakit. Oleh itu berpuasa sangat bagus untuk bantu singkir “racun” dalam perut. Berpuasa memberi ruang masa yang cukup untuk organ pencernaan seperti usus, pankreas dan hati untuk bekerja melakukan kerja-kerja pembersihan di samping membantu memperbaiki mana-mana bahagian yang rosak dek pertambahan beban makanan harian yang kita makan.
Mama Batrisyia Shaklee

Apabila kita berpuasa, toksin dari kolon, buah pinggang, pundi kencing dan paru-paru serta kulit boleh dikeluarkan dari tubuh secara menyeluruh. Hasilnya mampu melapangkan kesan sumbatan pada dinding saluran pernafasan dan pemakanan. Bekalan oksigen juga dapat dibawa lebih banyak menjadikan sel-sel lebih bertenaga. Kesannya kerja-kerja pembersihan dan sistem penghadaman sihat dan bantu cegah kanser usus.

Tahun ni cuba try berpuasa dengan produk Shaklee pula.

Waktu berbuka puasa mulai dengan kurma lebih afdal berbanding kuih manis. Selain juadah utama, tambahkan gabungan terbaik PERFORMANCE DRINK ORANGE dan ESP PROTEIN untuk tenaga tambahan bagi menunaikan solat terawih di samping ambil ALFALFA untuk proses detoksifikasi tubuh.

Sebelum tidur pula amalkan segelas ESP berserta vitamin lain seperti VITALEA, B-COMPLEX, VITA C PLUS serta NUTRIFERON untuk meningkatkan sistem imun anda bagi mengelakkan penyakit biasa seperti batuk, demam dan selsema memandangkan cuaca yang lebih panas di bulan Ramadhan berbanding bulan-bulan yang lain. Banyakkan minum air.

Waktu bersahur pula anda boleh mengambil nasi atau apa jua juadah sahur. Namun, sebab waktu yang singkat ditambah kesukaran mengejutkan anak bersahur, gabungkan PERFORMANCE DRINK dan ESP untuk memudahkan para ibu memberikan yang terbaik buat keluarga agar kekal bertenaga pada siang hari. Hah, jangan lupa lagi ALFALFA untuk detoksifikasi.

Jom, nak kongsi pula testimoni dari para pelanggan.


Testimoni 1:  Sahur Minum ESP+PD+MS satu hari puasa memang tak penat dan tak lapar.

Mama Batrisyia pengedar shaklee


Testimoni 2: Sangat bagus untuk ibu menyusu. MILK SUPPLY seperti biasa, AJAIB!!

Mama Batrisyia Shaklee



Testimoni 3: ESP+Alfalfa. Alhamdulillah susu makin pekat dan baby cepat kenyang, Susu banyak walaupun berpuasa dan tak lapar.



Seronok kan dapat berpuasa dengan badan yang sihat dan bertenaga.

Selamat berpuasa dan kekal sihat bertenaga daripada saya untuk semua sahabat Muslim. Moga lebih jelita dan langsing di Hari Raya. Bakal pengantin yang bakal naik pelamin lepas raya ni masih sempat lagi nak cantikkan diri dengan Shaklee.

Jika anda berminat nak dapatkan kesemua nya ini atau vitamin lain  sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Call/SMS/ Whatsapp: 017-6706342 / Add FB Azimah Suút boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!
Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...