Friday 31 January 2014

Tahniah, Su Dah Berjaya Hamil !!

Anak adalah rezeki daripada Allah yang sudah selayaknya pasangan suami isteri bersyukur atas rezeki berkenaan. Cuma, tak semua bernasib baik dapat zuriat yang cepat.Dia menciptakan apa yang Ia kehendaki. Dia memberikan anak perempuan kepada siapa yang Dia kehendaki dan memberikan anak lelaki kepada siapa yang Ia kehendaki. Atau Dia menganugerahkan kedua jenis lelaki dan perempuan (kepada siapa yang Ia kehendaki). Dan Dia menjadikan mandul kepada siapa yang Ia kehendaki. 

Sesungguhnya Dialah yang Maha Mengetahui lagi Maha Kuasa

Anak lah racun dan penawar hati..
Anak jua penyeri hidup..
Anak jua pelengkap kebahgiaan..

Set Kesuburan Shaklee
================

Suplemen untuk isteri

Suplemen dan Peranan:
ESP protein
GLA complex
B complex
Vitamin C 500mg
Membentuk sel-sel ovum yang sempurna dan sihat dan membentuk tisu rahim yang baik dan sihat. Membantu kitar haid yang tidak teratur, membantu menghasilkan sel ovum yang sihat untuk persenyawaan, dan berupaya meningkatkan kesuburan isteri. Membantu memberi mood yg baik dan menstabilkan hormon.

Suplemen untuk suami

Suplemen dan peranan:
Coq Health
Vitamin E
Zinc Complex

Meningkatkan kemampuan seks lelaki. Meningkatkan pergerakan dan bilangan sperma. Mengurangkan peratusan sperma abnormal serta meningkatkan keinginan seks lelaki juga tenaga lebih lama.

Alhamdulillah, testimoni hebat telah membuktikan keperluan vitamin dalam tubuh itu sangat penting dalam membantu banyak kekurangan dalam tubuh especially hormon manusia yang kadang  kala ada simpang siur nya.

Cerita: 
Su dah amalkan suplemen shaklee ni dari bulan September 2013. Su ada masalah period tak teratur dan jarang bersama dengan suami sebab suaminya selalu ditugaskan bekerja di luar kawasan berbulan lamanya baru balik.  Alhamdulillah, Allah swt bukakan pintu hati Su  untuk amalkan suplemen Shaklee sebagai salah satu usaha Su dan suami. Lepas tu period Su pun makin teratur, gempaknya  kulit pun makin cantik dan lembap.
Bulan Januari 2014 su disahkan hamil 2-3 minggu. Happy for u Su. Jaga kandungan elok-elok ye. 

Mama Batrsiyia

Doktor pakar sakit puan, Dr Hamid Arshat pun ada beri tips untuk pasangan yang ingin hamil. Antaranya amalkan suplemen untuk bantu kesuburan. Baca tips no11 tu ye.


Jangan berputus asa dan mengeluh, usaha lagi, moga Allah cepat kabulkan doa dan usaha kalian.

Layari: Isteri tertekan, suami enggan buat ujian kehamilan. >> KLIK SINI <<

Jika anda berminat nak dapatkan  SET KESUBURAN SUAMI DAN ISTERI yang hebat ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel:017-6706342 / Add FB Azimah SuĂșt boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...