Friday 2 December 2016

Review BENGKUNG MODEN: Tiada Rasa Sakit & Ngilu Pada Luka Bedah/ Czer Bila Pakai Bengkung Moden

Ada masa hari ni nak update testimoni dari pelanggan tentang bengkung moden.
Bila dapat wsapp dari bakal customer soalan pertama yang orang akan Tanya tentulah harga dan soalan kedua pulak betul ke bengkung moden ni sesuai untuk ibu-ibu yang bersalin bedah.
Kak mah jamin memang sangat sesuai untuk ibu-ibu yang bersalin bedah / czer. 




Satu kelebihan yang paling perlu uolls perlu tahu tentang bengkung moden ni, ia nya telah menjalani tahap R&D dulu sebelum dipasarkan. Tidaklah sembarono aje kita jual kat customer. Kalau jadi pape kat luka ibu bersalin bedah ni naya je nanti.
.
.
Bengkung moden juga ada banyak original testimoni yang dikongsi oleh para customer yang sudi berkongsi pengalaman dorang pakai bengkung moden ni. Kami akan follow up customer selepas jualan untuk dapatkan feedback mereka.
.
.
Ini testimoni dari customer BENGKUNG MODEN kami yang bersalin bedah.

Kurang sakit kat bahagian operate

Takde rasa sakit atau ngilu pada luka .
Pakai gel pun BEST !

Pakai BENGKUNG MODEN selesa
Orang tak perasan kita pakai bengkung
.

Bengkung moden jenis elastik dan strap on sesuai digunakan jika bersalin bedah. 24jam lepas bedah dah boleh pakai. Malah ada 6 jam lepas bedah pun ada yang dah pakai bengkung.
.
.
Lepas berparam boleh la pakai bengkung moden. Bengkung sangat penting selepas bersalin bedah. Semua ibu yang lepas bersalin pasti tahu kan lepas je bayi keluar bukan nya perut t uterus kempis cantik. Masih kembung buncit lagi tau. Sebab itulah masa berpantang tu kita berurut , berparam, berbengkung.
.
.
Dengan bantuan bengkung boleh kembalikan semula bentuk badan kita. Kalau konsisten memang dijamin uolss  boleh dapat bentuk badan semula. Malah yang bersalin bedah pun boleh dapat perut yang kempis. Syaratnya pakai la bengkung yang sesuai dan djamin tidak memudaratkan luka bedah tu. Bengkung moden tau.
.
.
Kalau ikut para bidan, pakai bengkung ni boleh juga bantu  mengelakkan angin sejuk masuk di liang perut dan mengeluarkan angina panas yang kotor. Bengkung yang bagus ialah bengkung yang panjang dan diameter labuh dari bawah dada hingga pinggul. Rasional nya dapat lah beri sokongan pada rahim.
.
.
Ketika dalam pantang tu seeloknya pakai la sepanjang masa dan hanya ditanggalkan bila nak mandi. Pakai sampai tamat tempoh berpantang.

InsyaAllah kalau uolls pakai dengan betul-betul konsisten memang perut uolls ramping tau.

Info lanjut:
SMS/wsapp :017-6706342 (Kak Mah) 
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe  
FB page: Bengkung Moden Bersalin Bedah & Normal -017-6706342

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...