Wednesday 30 November 2016

Kenapa Wanita Cepat Nampak Tua? – Yang Muda Tapi Dah Nampak Tua, Perlu Baca Ini

Semua wanita suka cantik. Namun di kala usia makin meningkat, kecantikan akan pudar.  Tetapi semua tu boleh dilewatkan dengan penjagaan awal. Wanita yg menjaga kesihatan dalaman & konsisten dgn suplemen yg betul akan lewat dimamah usia & dalaman akan terasa seperti perawan.
.
Kebanyakan wanita berusia 30 tahun ke atas dan dah bersalin, dah beranak ramai pulak tu kan mesti akn nampak perubahan. Zaman sekarang umur 24 tahun pun dh ada 3- 4 orang anak kan.



.
Kebanyakan masalah utama selepas bersalin perubahan ketara ialah pada fizikal. Perubahan aset wanita dah mula nampak kendur, tak pejal macam sebelum berkahwin. Pendek kata kurang nampak menarik. Bentuk badan pun mula mengembang.
Jangan tipulah, ramai mengadu bontot pun makin kembang.
.
Penurunan hormon estrogen. 
Apabila hormon estrogen menurun ia akan menyebabkan kepada masalah berikut:

1. Pertama: Masalah pada kitaran haid . Kitaran haid mula tak teratur.
2. Kedua: Masalah keputihan.
Jika dulu takde masalah dalaman, selepas bersalin hormon korang dah menurun, wanita tadi akan mula ada masalah keputihan serius sehingga menyebabkan bau yang kurang enak sekaligus mengganggu hubungan suami isteri.
Dan paling penting yang menakutkan wanita, apabila perubahan hormon berlaku, walaupun masih muda wanita tadi dah kurang keinginan nak bersama suami. Ini lah yang ramai wanita kat luar sana alami tetapi ramai tak mengaku.
.
SEBENARNYA INI SEMUA ADA PERAWATAN NYA.

Wanita ni walau macam mana cantik pun, wanita akan tetap menua. Jadi kalau tak ambil suplemen atau apa-apa perawatan dari awal, peluang nak nampak tua akan jadi lebih cepat. Macam rumah kalau tak dijaga akan reput juga. Sama juga dengan badan manusia.

Bagaimana suplemen Shaklee membantu masalah dalaman dan luaran wanita?
**************************************************************
Seperti masalah keputihan terlalu serius, ini menganggu hubungan intim sekaligus menyebabkan kita tak selesa biasanya kak mah akan sarankan suplemen Alfalfa dan Vitamin C.

Alfalfa bantu mengatasi masalah keputihan yang berlebihan juga membantu merapatkan bahagian faraj yang telah longgar iaitu sebagai “perapat moden”. Alfalfa juga bagus untuk wanita yang mengalami masalah senggugut. Ada pelanggan kami seminggu je makan Alfalfa dan nampak perubahan. Faraj tak rasa gatal-gatal dah.

Pasaipa Vitamin C? Vitamin C  mengelakkan jangkitan yis dan kulat pada bahagian alat sulit.   Vitamin C juga membantu mengatasi masalah kesuburan bagi wanita dan lelaki. Sebab itu kalau nak hamil boleh amalkan Vitamin C.

Klik sini untuk SET KEPUTIHAN.

Suplemen apa yang bantu hormon?
****************************
Vitamin E dan Gla Complex. Suplemen ni memang  ramai wanita suka sebab salah satu nya mencantikkan kulit. Sebab itu kalau tengok wanita yang makan 2 suplemen ni, di lewat usia mereka pun kulit masih lagi cantik dan tegang.  Malah keinginan bersama suami masih lagi tinggi.
Bagi wanita hampir nak menopos atau telah menopos Vitamin E bagus sebab bantu membantu  mencapai keseimbangan hormon.

SKINCARE SHAKLEE
********************
Produk skincare Shaklee bersifat alami dan natural. Kesan nya tidak macam produk lain yang ada di pasaran dengan kesan drastik putih melepak dan berkilat. Dek kerana ia natural maka kesan nya secara perlahan-lahan dan lebih selamat untuk kulit kita tanpa Hydroquinone.

Kak mah nak bantu kite semua cantek luaran dan dalaman dan tak cepat nampak tua. Suami pun sentiasa bersemangat dengan kite.. Oopss..

Wanita jika rajin jaga kesihatan dalaman & konsisten dgn suplemen yg betul akan lewat dimamah usia & dalaman akan terasa seperti perawan.

Anak dah berderet-deret tapi nak tak nampak macam masih perawan?
Kalau nak boleh hubungi kak mah ye.


Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah) 
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe
FB page: Bengkung Moden Bersalin Bedah & Normal- 017-6706342

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...