Friday, 9 December 2016

Herblax Shaklee Cuci Kerak Usus , Buang Toksin, Perut Kempis

Teran.. teran.. tak keluar.. sakit yang dapat.
Sembelit ... sebut je sembelit semua tau kan sakit sembelit ni kalau kene.
Antara suplemen paling ngetop yg paling ramai org suka ambik .
HERBLAX..HERBLAX..HERBLAX
Sebab ape ye?
.
.
Sebab lepas makan je herblax ni pasti esok nya rasa mudah nau nk memerut.
Ramai suka jugak sbb rasa badan lebih ringan, rasa bersih dan puas lepas ke tandas.

Detoks badan dgn HERBLAX ni utk kesan penurunan berat badan yg efektif dengan cara makan yg betul dan konsisten InsyaAllah boleh dapat bentuk badan yang korang nak dan kebarangkalian untuk dapat kanser usus lebih rendah.

Sebab usus atau kolon dah bersih.
Usus yang sumbat dan berkeladak punca banyak penyakit datang tau.
Jadi proses pembersihan usus perlu sangat supaya badan lebih fit dan perut tak buncit..


.
.
Ok.. sape sini nak slim melim gorgeous balik tak kisah la lepasbersalin atau tak. kak mah rekemen HERBLAX ni...
Ada bajet lebih leh tambah LECITHIN sbb lecithin ni pecahkan lemak degil.
Bila lelemak degil dah pecah, tugas HERBLAX pulak la nak angkut lelemak keluar dengan jayanya.

Selepas itu korang akan rasa badan lebih ringan dan puas. Dan jika makan dengan konsisten bersama aturan pengambilan yang betul pasti akan nampak penurunan berat badan sebab segala lemak dah keluar.

Lanje testimoni:





 Herblax ni laksatif ke? Macam julap masuk bontot yang doktor beri kalau kita sembelit atau masa perempuan  sebelum bersalin tu. Bukan ke laksatif tu keras untuk badan? Ye betul, semua laksatif begitu tetapi berbeza dengan HERBLAX Shaklee ni. 

Cara Herblax bertindak pada badan kita lebih lembut. Lepas makan Herblax kita tak akan rasa cepat nak ke tandas. Ambil masa juga.
Contohnya: Jika makan pukul 10pm sebelum tidur, keesokkan pagi nya kita akan membuang. Minum banyak air sebelum tidur ye lagi mudah Herblax bekerja.
.
.
Sebenarnya masyarakat kita ni kurang bersenam, suke berdiet tapi makanan yang diambil tak seimbang. Bila sakit kita makan macam macam ubat.
Sebab utama masalah kegemukan kita ni ialah diet kita sendiri. 
.
.
Ada 2 faktor penyumbang.
> kita berdiet tapi makanan kurang fiber / tak cukup fiber
> lagi kita makan banyak sangat produk tenusu, telur, pencuci mulut yang kaya dengan gula dan bahan pemanis dan daging yang tinggi dengan lemak.

Kadang kala kita makan prepared food pun kita tak dapat serat yang cukup untuk mengimbangi fungsi dan tugas usus yang setiap hari bekerja. Satu lagi kebimbangan ialah dehidrasi. Orang kita ni bila haus je suke minum minuman bergas dan kordial manis. Bukan nak minum air masak pun.
.
.
MENGAPA KORANG PERLU AMBIL HERBLAX?

Salah satu sebab juga kenapa korang perlu ambil HERBLAX Shaklee ni sebab korang tak bersenam atau jarang bersenam. Tau tak kalau kita ni rajin bersenam atau buat workout sebenarnya membantu pergerakan sisa melalui sistem penghadaman kita. Sampai sekarang ingat lagi perkataan belajar sains masa sekolah iaitu penyahtinjaan.
.
.
Sebab kedua pulak kalau korang jenis yang suke pakai ubat pelawas sehingga korang jadi ketagihan. Sikit-sikit nak membuang korang sumbat julap.  Julap ni paling glamer bagi golongan yang menghadapi gangguan makanan atau  nak kurus cepat.
It’s a lonely, dark disorder, but there is hope.  Jadi saya nak bantu korang dapatkan bantuan yang korang perlukan. 
Sila bandingkan Herblax Shaklee dengan jenama julap lain.
.
.
So, kalau korang ada masalah macam ni, tolonglah dapatkan bantuan. Bagi yang ada masalah menguruskan perut yang boroi dan sembelit, HERBLAX lah paling sesuai untuk korang. Fungsi nya membersihkan darah dan usus, meningkatkan penyerapan nutrien  dan menguatkan otot-otot usus. Ia juga mengeluarkan makanan yang dah mereput –reput dalam badan tu , bahan kimia toksik , bakteria dan parasit.
It’s the gentle solution for your most “pressing” needs! Huhu..

Ooo yer sayang..
Ambil HERBLAX leh combine dengan LECITHIN tau.
Ambil set kombo  LECITHIN dan HERBLAX harga kurang dari RM100 je tau.
Sangat berbaloi.

Lanje testimoni :




Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit



Info lanjut:
SMS/wsapp : 017-6706342
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe  
FB page: Bengkung Moden Bersalin Bedah & Normal -017-6706342





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...