Tuesday 7 October 2014

Set Bersalin Shaklee ~ Bantu Ramai Ibu Berpantang Lebih Mudah ~Tenang & Bertenaga

Tak semua golongan ibu sukakan tempoh berpantang.
Sebab berpantang banyak yang tak boleh berbanding boleh. Tapi kalau kita betul-betul nak kesihatan yang baik dan kuat sehingga usia lanjut, semua kita wajib pantang betul2.


Ada kita anak baru sorang, tapi badan dah macam anak 4. Nampak lebih berusia.
Sekarang mungkin kita tak nampak kesannya tak berpantang, tapi in future percaya la kesan nya pasti ada. Ramai juga yang mengadu klu mak or MIL yang jaga memang susah sebab pantang ketat sangat, ramai yang suka pantang sendiri sebab ada yang suka langgar pantang. Bagi yang kene kurung, ada yang stress sebab takleh minum air batu dan tak boleh nak keluar jejalan kat mall. :)

"Mat saleh beranak takde pun pantang bagai " .. ini biasa kita dengar.
Tapi kita tengok balik apa makanan yang mat saleh gemar makan.. S.A.Y.U.R. Kunyah mentah2 pun ade. Hingga kanak-kanak pun dah terdidik dengan makan sayur. Tapi kita 1 hari pun belum tentu nak makan sayur kan. Apatah lagi anak2 kita yang liat nak makan sayur. Cara hidup mat saleh berbeza dengan kita.Dorang ada cara sendiri nak jaga kesihatan.

Masa pantang juga, ada ibu yg emosi tak stabil. Rasa nak marah, rasa sedih, rasa kehilangan, rasa murung, rasa penat. Ini klu tak jaga betul2 jadi meroyan. Kita tertekan sebab perubahan fizikal dan hormon. Urat saraf pun banyak putus dan cedera, tenaga pun banyak keluar masa proses meneran. Luka dan bekas jahitan pun 1 hal juga kan.

Jadi, pemakanan ibu berpantang perlu dititikberatkan. Antara yg disyorkan pengambailan suplemen. SET BERSALIN SHAKLEE dah bantu banyak ibu lepas bersalin kat luar sana menangani stress, memberi tenaga, menyembuhkan luka dengan cepat dan mengatasi masalah susu badan yg kurang meriah.


Rugi kalau tak baca testimoni kami.

set pantang-shaklee-mama batrisyia

Testimoni ke-2:



Alhamdulillah, set bersalin shaklee dah terbukti berkesan, baik dari segala segi dan paling bagus, selamat untuk si ibu dan bayi walaupun si bayi disahkan jaundis, anda masih boleh amalkan suplemen ni tanpa ragu-ragu. Tak rugi kalau kita betul-betul berpantang, hanya 44hari sahaja. Lagi bagus kalau dapat pantang lebih hari.

Sila jangan abaikan konsultasi yang betul dari pengedar yang betul.


Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Area COD saya di kawasan UPM Serdang, Seri Kembangan, Bandar Baru Bangi, Kajang, Puchong, Putrajaya, Bukit Mahkota dan Kuala Lumpur (area Pavillion, Klcc, Bukit Bintang dan beberapa kwsn lain), Miri, Sarawak. Jika kawasan anda tiada dlm senarai, boleh hubungi dan maklumkan saya. 


Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...