Monday 7 April 2014

Bentuk Badan Asal Selepas Bersalin, Dulu 80kg, Kini 47kg. Saya Pun Nak!!

Bayi anda dah berusia 3 bulan, tapi anda masih kelihatan macam hamil 6 bulan?
Bukankah ini waktu untuk kembalikan bentuk badan asal selepas kehamilan? Pasang badan dulu, lepas tu baru plan pregnant lagi. Kasi badan rehat dulu, slow and steady.
Walaupun kita seronok dan teruja nak menyambut kelahiran, tapi dalam hati kita pasti berangan dah, nak dapatkan semula bentuk badan  sebelum ni
Bila kita jalan-jalan kat shopping mall kita  mudah tertarik dengan wanita berperut leper dan mendatar sambil pimpin sorang budak pompuan usia 2tahun dan kendong baby usia 9bulan atau pun anak nya lebih ramai lagi.
Kita tengok kat perut leper tu dan berkata “ Itu dulu aku”. Jadi masa tu la kita berangan nak dapat perut macam tu nanti lepas bersalin.

Namun, selepas beberapa bulan bayi lahir, anda tengok perut masih lagi ibarat menelan bola pantai. Mulalah rasa berkobar-kobar nak kan bentuk badan  yang dulu.

Perkara pertama tentu lah ia makan MASA. Kesilapan kita mungkin terlalu berfikir sangat lepas bayi berdesup je lahir, perut terus jadi kempis. Berfikirlah secara logik, ia mengambil masa 9 bulan tu untuk perut jadi besar, dengan itu jangan berangan ia akan lenyap dalam semalam je. Tetapi jangan lah khuatir, sebab ia tak ambil masa 9 bulan pun untuk kembali pada perut rata dengan syarat janganlah main hentam je makan tu. Asal sedap je,hentam semua. Berpada-pada, apa salahnya portion tu kurangkan sikit.

Soalan yang anda nak tahu sangat tapi tak cukup berani nak tanya. “ Berapa lama untuk mendapatkan perut rata semula? Jawapannya, ia berbeza bagi setiap individu. Kebanyakkan akan kembali normal kurang beberapa bulan DAN yang lain mungkin tak berjaya pun. Faktor peranan terbesar ialah  saiz badan normal anda, berapa banyak berat naik masa hamil dan anda aktif atau tak?

Alhamdulillah, salah satu testimoni terbaik produk Slimming Shaklee Khas untuk Ibu Menyusu. Hilang 33kg dalam masa 16bulan. Diet perlahan-lahan tak perlu terlalu drastik. Sebab anda kan ibu menyusu, kenalah slow dan steady.

Puan Aina mengamalkan set slimming ibu menyusu ESP+ Alfalfa+ Lecithin. Masih lagi FULLY BREASTFEEDING.
Sedikit info mengenai set ni:
  • Lecithin - utk bakar lemak dan menjadikan lemak terapung.
  • Esp protein- 'milk booster" terhebat. Menjadikan ibu-ibu cepat kenyang dan rasa kenyang yang lama. Membantu membakar lemak.
  • Alfalfa - utk detoks sekaligus buang lemak yg telah dipecahkan dan terapung melalui proses pembuangan. Juga sebagai 'milk booster'.

set slimming shaklee esp, lecithin , alfalfa

Dapatkan hari ini tau. Produk slimming ibu menyusu terbaik di pasaran dan mendapat demand yg sangat tinggi. Jika anda dah menentukan untuk diet, maka jangan terlalu drastik. Cuba kurangkan 500 kalori sehari. Kalau anda fully breastfeeding, pasti pembakaran kalori anda lebih cepat. Dan jangan kira diet itu berseorangan. Anda perlu jadi lebih aktif dan rajin work out. Kalau nak cepat kurus, kenalah rajin. Kalau malas berlengkar je, tamatkan misi anda, tak usah berangan lagi.


Ingin dapatkan krim hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
FB page: Mama Batrisyia e-Shoppe
Wechat ID: Azi_Batrisyia

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...