Saturday 18 May 2013

Tingkatkan "Kemantapan" Si Lelaki" Tampil Muda Dan Bertenaga

Dialah ketua, dialah idola, dialah segala-galanya. Dialah bapa. Bapa yang merupakan peneraju bagi anak-anak mahupun isteri untuk berlindung. Mari kita tepuk dada sejenak, bertanya kepada diri sendiri, apakah usaha yang telah kita lakukan untuk menjadi anak yang dapat membanggakan dia? Adakah kita pernah berusaha sedemikian rupa? Atau kita sekadar berusaha untuk kekasih hati kita yang bila-bila masa akan meninggalkan kita? Fikirkan!

Jika pada bulan Mei kita meraikan Hari Ibu, bulan Jun pula khusus untuk golongan bapa. Ayah, insan luar biasa yang gigih berusaha mendidik dan membesarkan kita tanpa mengenal erti jemu, menangani pelbagai cabaran demi kesejahteraan keluarga.



Segagah manapun kaum Adam, mereka tidak terlepas daripada masalah kesihatan seperti penyakit jantung, penyakit kencing manis, kegemukan, strok dan lain-lain lagi. Tidak kurang juga yang telah mengalami perubahan hormon seawal 30an dan diserang masalah seperti mati pucuk, pembesaran prostat,letih,lesu dan kurang stamina. Dengan diet yang kurang sihat, pencemaran alam dan gaya hidup hari ini turut menyumbang kepada masalah kesihatan.

Jadi sempena Hari Bapa yang bakal tiba, mungkin anda sebagai isteri mahupun tunangan yang bakal mendirikan rumahtangga, mungkin juga sebagai anak yang kini merancang untuk memberikan hadiah terbaik untuk suami, ayah dan bakal suami boleh belikan sesuatu buat ayah dalam bentuk produk kesihatan. 

Mama Batrisyia Pengedar Shaklee


Zahirkan tanda kasih pada mereka dengan anugerah kesihatan set produk utama LELAKI dari SHAKLEE iaitu OmegaGuard, Zinc Complex dan Vitamin E Complex. Kalau pun bukan daripada kaum Hawa, mungkin inilah masanya untuk anda, kaum Adam hadiahkan sesuatu berharga buat diri sendiri. Shaklee yang sentiasa selamat, berkesan dan mesra alam.

ü OmegaGuard (Minyak Ikan)  meningkatkan kesihatan kardiovaskular, memelihara tekanan darah, kesihatan otak dan jantung, sendi dan penglihatan
ü Vitamin E Complex memelihara kesihatan jantung, otot dan prostat selain meningkatkan fungsi paru-paru, kolon dan sistem imun tubuh. Ia juga membantu dalam penghasilan hormon seks untuk meningkatkan penampilan, mood dan kehendak.
ü Zinc merupakan mineral yang penting bagi tubuh. Merangsang tindakan enzim selain memainkan peranan dalam organ seks lelaki


Mama Batrisyia Pengedar shaklee
Alhamdulillah, Hamil Lagi

Usia akan terus meningkat. Tiada yang mampu menyekat. Yang muda pasti tua, yang kecil akan dewasa. Namun supplemen yang baik mampu mencegah penyakit seiring peningkatan usia. Semoga dengan hadiah kesihatan yang diberikan Shaklee ini membantu bapa, suami kita kekal muda bertenaga. Namun, jangan silap faham pula, suplemen ni wanita pun boleh makan. Tajuk entri je bikin gempak.

Jika anda berminat nak dapatkan  mana-mana Men's Vital Health Set  yang hebat ini sudi-sudikan hubungi mamaBatrisyia82@gmail.com / Tel/call/sms/whatsapp :017-6706342 / Add FB Azimah Suút boleh chat secara langsung dengan saya. Sudikan LIKE PAGE Mama Batrisyia e-shoppe ada juga banyak info produk di sana. Sudah pastinya saya pentingkan pelanggan saya. Oleh itu setiap pelanggan Mama Batrisyia akan dapat HARGA YG ISTIMEWA DAN KONSULTASI PERCUMA!


Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...