Thursday 29 September 2016

Testimoni SET MISS V - Bantu Atasi Masalah Keputihan / Faraj Berbau / Jangkitan Kulat

Masalah keputihan begitu sinonim dengan wanita.

Keputihan yang bagaimana yang kita perlu risau?
Keputihan yang berupa cairan berwarna kuning hingga kehijauan dan keluar dalam jumlah yang sangat banyak , berketul dan kental. Paling teruk apabila telah mulai mengeluarkan bau yang kurang menyenangkan. Kawasan alat sulit juga mulai rasa gatal dan menimbulkan luka di daerah kawasan vagina apabila digaru.

Keputihan jenis inilah yang harus kita berwaspada sebelum menjadi lebih teruk.

Keputihan akibat infeksi jika tidak dirawat boleh menyebabkan kemandulan atau kesukaran mendapatkan zuriat. Infeksi boleh sampai hingga ke rongga rahim dan saluran telur.



> Vitamin C bantu mengelakkan jangkitan yis dan kulat pada bahagian alat sulit.   Vitamin C juga membantu mengatasi masalah kesuburan bagi wanita dan lelaki.

> Alfalfa bantu mengatasi masalah keputihan yang berlebihan juga membantu merapatkan bahagian faraj yang telah longgar iaitu sebagai “perapat moden”. Alfalfa juga bagus untuk wanita yang mengalami masalah senggugut. Ada pelanggan kami seminggu je makan Alfalfa dan nampak perubahan. Faraj tak rasa gatal-gatal dah.

> Garlic complex ialah tablet bawang putih yang berfungsi sebagai antibiotik semulajadi yang mampu menghindari masalah jangkitan bakteria. Bahan Allicin yang terkandung di dalam Garlic Complex ini bertindak sebagai antivirus dan antibakteria dalam memusnahkan beberapa mikrob. Jadi, ianya amat baik untuk sebarang jangkitan bakteria, yis dan kulat.

Shaklee ada suplemen yang boleh bantu masalah keputihan. Testimoni dari pengguna set keputihan juga banyak, tapi di sini kak mah share 3 aje.  Ada pelanggan yang baru seminggu je amalkan set keputihan ni, Alhamdulillah happy sangat sebab keputihan dah tak banyak dan bahagian alat sulit dah tak gatal lagi. Memang awesome !






Ingin dapatkan produk  ini?

Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...