Wednesday 4 June 2014

Dulu Saya Pengguna Je, Kini Saya Jadi Pengedar

Mengapa saya yakin dgn Shaklee hingga bertukar status dari Pengguna ke Pengedar?

1. Produk kukuh dan company yg stabil sejak 1956- lebih 50 tahun di pasaran.Ia tertua di pasaran makanan tambahan dan pastinya kukuh dan hebat
Sebuah syarikat yang berlandaskan falsafah dalam menawarkan produk mesra alam dan kesihatan yang baik. Shaklee merupakan pengeluar dan pengedar ulung nutrisi, penjagaan peribadi, penjagaan rumah dan produk rawatan udara termasuk 45 paten di seluruh dunia.


2. Produk yg berkualiti -Salah satu produknya yg pertama dicipta- Vitalized Mineral, dirumus pada 1915. Ia produk yg harmoni dgn alam semulajadi dan terbukti dgn ujian klinikal. Apabila anda memilih produk Shaklee, yakinlah dengan tiga perkara ia sentiasa SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

3. Pelan Jualan Menarik Shaklee (best sangat bila join sebagai pengedar Shaklee secara serius !!!!!!!!!!)
Anda berpeluang menikmati bonus skim yg shaklee tawarkan, tiada limit RM, berpeluang mengikuti trip2 international dan local secara percuma, berpeluang mendapat recognition (trophy dan cash) dari Shaklee, berpeluang membina empayar bisnes anda sendiri baik secara part time atau full time. Dan hasil daripada apa yg anda kongsikan dgn mereka diluar sana.

4. Ketua kumpulan yang hebat untuk bimbing kita bersama Shaklee.
5. Ilmu produk secara offline mahupun online.
6. Konsultasi pelanggan. Free je. (online dan offline)
7. Jualan/ belian sangat mudah (sekarang akses online je- tak payah keluar rumah)
8. Setanding kualiti dan penyelidikan produk, harga ditawarkan sgt berbaloi / mampu milik


Prinsip saya,sy tak suka paksa org buat apa yang org tak suka. tetapi sesiapa yang pilih apa yang mereka mahu, itulah yang akan sy bantu. Konsep Shaklee juga sharing, kita kongsi dengan orang produk terbaik untuk kesihatan, apa yang pelanggan kehendaki, kita kongsi produk terbaik untuk kesihatan dan masalah dorang. Yakin dan percaya paling utama buat saya. Bukan keuntungan bisnes semata-mata. Nak jadi salah seorang dari ahli atau pengedar shaklee?

Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
FB page: Mama Batrisyia e-Shoppe
Wechat ID: Azi_Batrisyia

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...