Wednesday 28 August 2013

Vivix ~ Suplemen Terbaik Untuk Mak & Ayah ~

DIA UMUR DAH MENINGKAT, TAPI NAMPAK MUDA JE SEDANGKAN AKU SEBAYA DIA TAPI DAH NAMPAK TUA SEBELUM USIA.
Apa rahsia dia ye...
Penuaan boleh dilambatkan?
Yer, betul, penuaan boleh dilambatkan… kedut-kedut diwajah boleh dilambatkan jika kita amalkan cara hidup sihat, pemakanan yang sihat serta mengamalkan suplemen TERBAIK antipenuaan VIVIX Shaklee.



Khabar gembira buat dunia solusi antipenuaan, di mana penuaan boleh dilambatkan, dan akhirnya tercipta satu produk yang diberikan nama VIVIX. Kandungan di dalam VIVIX adalah semulajadi. tapi yang paling penting sekali ialah Polifenol, satu khasiat semula jadi, untuk anti oksida dan awet muda, anti penuaan. Ermm.. best kan umur je meningkat tapi bila org tengok wow muda nya !!

Selain itu , secara semula jadi pula, resveratol telah dijumpai dalam buah elder berry. Kiranya kajian telah membuktikan resveratol di dalam vivix boleh membantu mengekalkan awet muda.

Testimoni sendiri:
Alhamdulillah sy dah hadiahkan buat Ibu sebab mengadu kerap penat dan lutut sakit. Bila nak solat terpaksa solat duduk sebab susah nak rukuk dan sujud. Lepas amalkan VIVIX hanya 3hari katanya lutut dah tak sakit, nak solat pun mudah. Nak bangun pagi rasa bertenaga aje sepanjang hari. Tak kan sebagai anak tak seronok bila org tua sihat sentiasa kan dan mudah baginya nak menunaikan solat. Ibu pun nmpk muda je skng.
Insyallah kesihatan Ibu di hari tua baik belaka. Itu yang penting buat kami. Insyallah harap Ibu tak admit wad lagi disebabkan masalah astma.

Testimoni ke-2: 

jus vivix


Testimoni dari pengguna oversea: 
Doktor  pun terkejut dengan perubahan wajah pesakit wanita tu

jus vivix


4 mekanisma vivix shaklee ni berfungsi .

Mempertahankan DNA (defense )
Memberikan tenaga DNA (energy)
Memulihkan DNA (repair)
Meningkatkan DNA (performance)

Jom beli VIVIX buat mak ayah, mak dan pak mertua, dan promote kat sedara mara.
Duit boleh dicari, tapi kesihatan mak ayah kita mana boleh ditukar ganti kan..selagi mampu, berikanlah mereka yang terbaik sepertimana mereka telah berikan pada kita hingga sekarang..

VIVIX ialah suplemen terbaik bagi anda yang ingin kekal muda dan cantik dan suplemen terhebat bagi anda yang menghidap pelbagai penyakit.
Jika mak ayah atau anda sendiri menghidap kencing manis, darah tinggi , gaot atau lain2 penyakit dalam satu masa tapi cukup susah nak telan pil/tablet yang berjenis2 tu, ambillah VIVIX Shaklee pasti anda akan lihat kesan perubahannya.


*Vivix sesuai untuk mereka yang berusia 18 tahun ke atas

*Tidak sesuai untuk ibu yang menyusukan anak dan mengandung

Menariknya jugak beli VIVIX 2 botol dapat keahlian Shaklee FREE tau.


Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 


CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...