Sunday 23 February 2014

Shaklee Collagen Powder Buat Kulit Lebih Tegang, Anjal Dan Elastik

Bismillahirrahmanirrahim..
Alhamdulillah, dalam kesibukan harian, masih diberi jalan mudah untuk jenguk dan update blog tersayang dengan testimoni sendiri pula. Saya ambil gambar ni bukan guna kamera 360, bukan kamera 365, malah sy tak edit pun wajah saya untuk tipu pembaca.
Salah satu suplemen kegemaran saya. Tak cukup sekadar cuci muka, saya amalkn Collagen Powder Shaklee diminum bersama Oren Twister sebelum tidur. Yummy. ..sedap. kalau dulu cuci muka je dh cukup tapi kini tak cukup rasanya tanpa nutrisi tambahan utk kulit. Rasa mcm ada yang tak beres je. Malam proses kulit bekerja di mana enzim dan hormon dlm bdn bantu regenerasi sel kulit agar kulit yg jaringan sel nya rosak dibaiki dan segar kembali. Jadi sbb kulit kerja mlm hari ,sy bantu kulit dan hormon melantolin dgn supplemen. Hormon melantolin tugasnya baiki sel kulit rosak. 

Kolagen shaklee mampu mengencangkan kulit sehingga kulit lebih segar. Saya telah amalkan Kolagen Powder Shaklee ini sudah 6 bulan. Alhamdulillah, nmpk perubahan hasil dalam masa 1 bulan penggunaan nya. Ada individu yang nampak kesan nya dalam 2 minggu je. Maklumlah hormon kita ni berbeza-beza, jadi hasilnya berbeza  lah. Ada cepat,ada lambat.

collagen powder shaklee mama batrisyia

Kolagen Shaklee memang tidak akan buat kulit terus cantik dalam masa 5 hari, tetapi konsisten pengambilannya akan buat kulit tampak berbeza dari masa ke semasa.

Jika di waktu siang, saya amalkan suplemen C, E dan B. Semuanya vitamin utk kesihatan kulit dan tubuh badan. Pilihan tepat saya bertemu suplemen shaklee utk perawatan tepat masalah kulit saya yang kadang kering dan kusam disesetengah kawasan. Penting juga, pengambilan air yang mencukupi setiap hari baru nampak kesannya lebih pantas. 
B-complex untuk kulit lebih licin dan bercahaya
Vitamin E untuk kulit lebih muda, lembap dan memudarkan parut
Vitamin C untuk kulit lebih halus, menambah kolagen pada kulit.

Jika kat atas tadi testimoni sendiri, kat bawah ni pula, testimoni pengguna.



Shaklee collagen powder diperbuat dari sumber kolagen yang lasak iaitu kolagen daripada sisik ikan merah. Mengapa sisik ikan merah? kerana ikan merah boleh menahan tekanan sehingga 20 paun, bertelur dan hidup dengan bebas di dalam lautan dalam.
sangat lasak dan elastik
kepaduan sel yang sangat tinggi
tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan
jisim molekul yang sangat rendah

Selepas beberapa minggu anda akan alami kesan yg berikut:
Kulit lebih tegang, anjal dan elastik
Kulit semakin lembap, licin dan lembut
Tiada lagi kulit yg kasar,kering dan suram
Garis-garis halus dan kedut makin berkurangan
Mekap yang dipakai tahan lebih lama
Pigmentasi dan jeragat makin kurang
kuku yang kuat, rambut lebih bersinar dan tebal
Payudara tegang dan anjal
Awet muda dan anti penuaan

Istimewa juga buat kaum ibu yang baru sahaja berhenti menyusukan anak, peredaran waktu dan masa, bukan kulit je yang kendur, payudara kita pun akan kendur.Well, that's what we call gravity, tetapi dengan pengambilan kolagen shaklee yang konsisten, anda akan rasakan payudara jadi lebih anjal dan tak melendut. Tak nak ke? Mesti suami makin sayang dan teringat kembali detik malam pertama anda. Sweet !!

Kaum wanita kecantikan mesti ada dalam diari hidup. Ok ape lagi kawan-kawan, rahsia dah saya bongkarkan. Jom kite cantik sama-sama. Dapatkan kolagen anda hari ini juga berserta konsultasi percuma.

Ingin dapatkan produk hebat ini? Hubungi:
CALL/SMS/ wsapp 017-6706342 (Azimah)
Emel: mamaBatrisyia82@gmail.com
PM FB: Azimah Su'ut
FB page: Mama Batrisyia e-shoppe

Penafian: Produk ini tidak bertujuan untuk diagnosis,merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...